No chlopacy maja dwa swieta ... a dzeiwczyny? tylko 1 ;( to nie fer... co chlopacy jakos sie wyruzniaja? no chyab ta... ;/// dziewczyny maja gorsze zycie... :/ to wszystko jest zryte... -.-
a i sory za co ze pisze o tym a to jest blog o msp XD sry :D
czatt ;p
piątek, 30 września 2011
sobota, 24 września 2011
Prosze pomóżcie.... ; (
Prosze was pomozcie mi juz tak niewiele ; ( blagam was! ;(
5 tys i 7 lvl! ; (
5 tys i 7 lvl! ; (
środa, 14 września 2011
Regulamin czatu!
a teraz regulamin czatu ten na góże ^
zielony czlowiek/guest gosc który dopiero przyszed przyjdziesz na 2 dzien : bedzie member :
niebieski czlowiek- meber/bywalec staly czlonek czatu nie moze banowac i kickowac ani nic bedziesz tydz. bedzie mod:
modertor jest srebrny moze banowac i kickowac. a i admin wlasciciel pomarancz to wlascieciel bloga jesli bedziesz traki fajny dostajesz my paula decydujemy.
regulamin:
1 . przkinanie ban na 1 godz. 2 obrazanie modow adminow ban na zawsze . 3. nom cos zrobisz lekkiego ban na pare godz mocny ban na zawsze jak bedziesz chcial cos od adminow i modow ban na zawsze. 4 proszenie o admian moda bywalca ban na 5 godz.
to juz paa :*
bucek
zielony czlowiek/guest gosc który dopiero przyszed przyjdziesz na 2 dzien : bedzie member :
niebieski czlowiek- meber/bywalec staly czlonek czatu nie moze banowac i kickowac ani nic bedziesz tydz. bedzie mod:
modertor jest srebrny moze banowac i kickowac. a i admin wlasciciel pomarancz to wlascieciel bloga jesli bedziesz traki fajny dostajesz my paula decydujemy.
regulamin:
1 . przkinanie ban na 1 godz. 2 obrazanie modow adminow ban na zawsze . 3. nom cos zrobisz lekkiego ban na pare godz mocny ban na zawsze jak bedziesz chcial cos od adminow i modow ban na zawsze. 4 proszenie o admian moda bywalca ban na 5 godz.
to juz paa :*
bucek
Siemka :)
Hejka prowadze bloga z evip123 to moja naj w rl ja si enazywam Paula ^^ XD ta jestem w wieku bucka ale nie zdradze konkretnie ile mamyh xD Bucek teraz edtuje posta i porwiem bledy a tak mamy 9 lat + no to bye bye :* XDD
hah edytuje tego posta teraz :P jakie błędy nazywam poprwie.. wieku i powiem wiem nie .. yh ..! ile błędów paula~!
hah edytuje tego posta teraz :P jakie błędy nazywam poprwie.. wieku i powiem wiem nie .. yh ..! ile błędów paula~!
wtorek, 13 września 2011
niedziela, 11 września 2011
powróciłam
hej wiecie to ja evip123 powróciłam z imvu tamto jest glupie! to same zboki a msp jest fajne bede mpisac o msp dodawac pooisty dluzsze i zdj pa :*! aha i nazywam sie kinia jestem dziewczyna ale spodobal mi sie imie bucek!
wasz bucek :*
wasz bucek :*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)